Harry Potter & Secret Chamber - Review

1. února 2017 v 20:24 | Sheilene |  Recenze - Hry
Výsledek obrázku pro harry potter a tajemná komnata hraNa mušku jsem si po dohrání HP1 vzala okamžitě HP2. Grafika je téměř totožná s dílem prvním, ale je třeba uznat, že vývojáři se trochu více obtěžovali s detaily. Dle mého názoru se grafické oddělení nejvíce věnovalo hlavně postavě Harryho, která má trochu jiný nádech, než zbytek obyvatelů Bradavic. Opět jsem v kůži Harryho docházela na hodiny, učila se nová kouzla, ale tentokrát se místo obtahování různých tvarů, které mě právě minule velmi nenadchlo, mačkaly šipky ve správném pořadí. Což už samozřejmě nebylo tak těžké. :D Následovaly "mise", kde se nové kouzlo mělo v paměti mladého čaroděje zafixovat. Součástí hry je také sbírání fazolek, hlední karet a tentokrá vám zdraví doplní kromě čokoládových žabek i kouzelný lektvar, který si můžete sami namíchat.
Ráda bych se o druhém díle hry více rozpovídala, ale v podstatě se nic nezměnilo. Příběh je opět osekaný, zlehčený a není tedy tím hlavním na hře. Součástí tohoto dobrodružství by měly být i zápasy mezi kouzelníky, kde máte 3 kouzla, kterými bojujete proti protivníkovi. Bohužel, kdykoliv jsem se snažila na nějaký zápas dostat, zrovna to nefungovalo. Nevím, zda jsem tam chodila v nesprávný čas nebo jsem měla hru nějak zabugovanou, ale je to škoda. Přeci jen takové věci by měly být funkční po celou dobu hry.
Závěr: Při spuštění hry jsem byla ráda, že vývojáři si pohráli s detaily. Avšak úkoly byly velmi podobné předchozímu dílu, k příběhu je škoda se vyjadřovat a celkový dojem je poměrně stejný jako u HP1. A na tom se odráží i mé hodnocení.

1/5

Setkali jste se s touto hrou? Nebo jste pouze knižními/filmovými fanoušky? :)
Závěrem bych se chtěla omluvit, že momentálně píši velmi málo článků... a pokud se k něčemu dokopu, je to recenze. Snad vás to neodradí a zůstanete tu se mnou. Samozřejmě plánuji recenze i na aktuální hry. ;)

Anketa